Menu
RSS
A+ A A-

About

  • Автор: Joomla
  • Категория: Маркетинг
  • Просмотров: 2193

This tells you a bit about this blog and the person who writes it.

When you are logged in you will be able to edit this page by clicking on the edit icon.

Working on Your Site

  • Автор: Joomla
  • Категория: Маркетинг
  • Просмотров: 97

Here are some basic tips for working on your site.

  • Joomla! has a "front end" that you are looking at now and an "administrator" or "back end" which is where you do the more advanced work of creating your site such as setting up the menus and deciding what modules to show. You need to login to the administrator separately using the same user name and password that you used to login to this part of the site.
  • One of the first things you will probably want to do is change the site title and tag line and to add a logo. To do this click on the Template Settings link in the top menu. To change your site description, browser title, default email and other items, click Site Settings. More advanced configuration options are available in the administrator.
  • To totally change the look of your site you will probably want to install a new template. In the Extensions menu click on Extensions Manager and then go to the Install tab. There are many free and commercial templates available for Joomla.
  • As you have already seen, you can control who can see different parts of you site. When you work with modules, articles or weblinks setting the Access level to Registered will mean that only logged in users can see them
  • When you create a new article or other kind of content you also can save it as Published or Unpublished. If it is Unpublished site visitors will not be able to see it but you will.
  • You can learn much more about working with Joomla from the Joomla documentation site and get help from other users at the Joomla forums. In the administrator there are help buttons on every page that provide detailed information about the functions on that page.

Пожелания AdWords на 2014 год

  • Автор: Super User
  • Категория: Маркетинг
  • Просмотров: 1929
google adwords 2014

В данной статье речь пойдет о платформе AdWords, ее возможностях относительно сферы маркетинга и поиска, а также о том, какие изменения в этой платформе хотели бы видеть специалисты, работающие в вышеупомянутых сферах. Приведем список изменений, не категорированный по факторам важности или продуктивности, но имеющий определенную значимость.

Подробнее: Пожелания AdWords на 2014 год

Какой CTR в Google AdWords можно считать хорошим?

  • Автор: Super User
  • Категория: Маркетинг
  • Просмотров: 11172
CTR на Google AdWords

CTR – одна из основных метрик любой PPC-кампании. В этой статье мы расскажем, как на показатель CTR платных поисковых объявлений Google AdWords влияет уровень конкуренции в вашей нише, специфичность текста рекламы, популярность вашей торговой марки и целый ряд других факторов.

Подробнее: Какой CTR в Google AdWords можно считать хорошим?

14 вещей, которые нужно сделать отельерам в 2014 году – часть 1

  • Автор: Super User
  • Категория: Маркетинг
  • Просмотров: 1627
гостиничный бизнес 2014

Мы представляем вам 14 вещей, которые владельцы отелей должны сделать в 2014 году. 5 из них относятся к высшему уровню менеджмента, помогая выстроить стратегическую культуру, оставшиеся же 9 можно назвать скорее частными тактиками – они помогут отелю извлекать выгоду из актуальных трендов этого года, которые окажут сильное влияние на индустрию гостиничного бизнеса.

Подробнее: 14 вещей, которые нужно сделать отельерам в 2014 году – часть 1